شیوه تعیین قرار ملاقات سفارت چین در ایران


تعیین قرار ملاقات به صورت حضوری

بر اساس اطلاعیه جدید سفارت چین در ایران متقاضیان دریافت ویزا برای دریافت قرار ملاقات این سفارت از تاریخ 30 مهر ماه سال 1402 می بایست به صورت حضوری به سفارت این کشور مراجعه کرده و در صف بایستند.

اطلاعیه کامل به شرح زیر میباشد:

به اطلاع می رساند، از تاریخ یکشنبه 30 مهر ماه 1402 برابر با 22 اکتبر 2023، رزرو وقت قبلی برای متقاضیان درخواست ویزا لغو می گردد و متقاضیان برای دریافت ویزای چین میتوانند طبق مراحل زیر اقدام کنند:

  1. پس از تکمیل فرم درخواست ویزا، نیازی به ورود به سیستم نوبتدهی برای گرفتن وقت نیست، اما سایر شرایط همانند قبل می باشد و تغییری در آن صورت نگرفته است. برای مطالعه جزئیات بیشتر به سایت سفارت چین مراجعه فرمایید.
  2. لازم است متقاضیان (به استثنای ویزای توریستی گروهی) با به همراه داشتن گذرنامه و صفحه اول فرم درخواست ویزا شخصاً در ساعات مشخص شده در ذیل، به صورت منظم در صف نوبت بخش کنسولی حضور پیدا کنند.یکشنبه از ساعت 9 الی 12
    دوشنبه و چهار شنبه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 16
  3.  برای اخذ ویزای توریستی گروهی سه شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 12 نماینده گروه به بخش کنسولی مراجعه نماید.

 

همچنین در اطلاعیه فوق از متقاضیان درخواست شده است که از ساعات زودتر از تجمع در جلوی درب سفارت خود داری به عمل آورده و این اطمینان به آنان داده شده است که قرار ملاقات سفارت چین در ایران با شیوه جدید به تمامی افراد منتظر در صف تعلق خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *