وقت سفارت یونان

اگر قصد سفر به کشور یونان از ایران را دارید، مهم است که فرآیند دریافت ویزا و رزرو وقت مورد نیاز در سفارت یونان در تهران را به خوبی درک کنید.
این مطلب به شما راهنمای جامعی در مورد وقت سفارت یونان در تهران ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در فرآیندها حرکت کنید و تجربه‌ای بی‌درنگ و بدون مشکل را تجربه کنید.
برای سفرهای توریستی، تجاری و هدف‌های دیگر، این مطلب تمام اطلاعات لازم برای به دست آوردن وقت مورد نیاز را پوشش می‌دهد.

معرفی وقت سفارت یونانچرا به وقت ملاقات سفارت نیاز دارید؟

شما برای دریافت ویزا از سفارت یونان نیاز به اخذ وقت سفارت یونان یا همان قرار ملاقات (Appointment) خواهید داشت. توجه داشته باشید که وقت سفارت یونان چه برای ویزای کوتاه مدت و چه برای ویزای اقامتی صرفاً برای تشکیل پرونده و انگشت نگاری است و مصاحبه‌ای با شما صورت نمی پذیرد.

اهمیت وقت سفارت یونانقبل از ورود به جزئیات، بیایید بفهمیم چرا ؟

برای ورود به سفارت و ارائه هر نوع درخواستی از جمله درخواست ویزا حتما باید از سفارت قرار ملاقات دریافت کرد. فرآیند درخواست ویزا معمولاً شامل تکمیل فرم درخواست، ارائه مدارک مورد نیاز و حضور در مصاحبه یا رزرو وقت در سفارت است. با رزرو وقت ویزای یونان، شما اطمینان حاصل می‌کنید که درخواست شما توسط مقامات سفارت بررسی می‌شود و ویزای لازم برای ورود به فرانسه به شما اعطا می‌شود.

چگونه وقت سفارت یونان بگیریم؟از کجا و چطور؟

در حال حاضر فرایند گرفتن وقت سفارت یونان هم برای درخواست ویزای شنگن کوتاه مدت (نوع C مانند توریستی، دیدار از خانواده و تجاوری)، و هم برای ویزای اقامتی (نوع D مانند تحصیلی، کاری و پیوست به خانواده) توسط شرکت کارگزاری انجام می‌شود.

مراحل تعیین وقت سفارت یونان

برای گرفتن وقت سفارت یونان به منظور درخواست ویزای کوتاه مدت (توریستی، دیدار، تجاری و …) و همچنین ویزای اقامتی باید مراحل زیر را طی کرد:
> ایجاد حساب کاربری در سیستم کارگزاری
> فعال کردن حساب کاربری
> انتخاب گزینه زمان‌بندی قرار ملاقات
> انتخاب هدف از سفر
> اضافه کردن مشخصات متقاضیان
> انتخاب روز و ساعت مراجعه از روی تقویم
> پرداخت مبلغ مسدودی
> دریافت نامه تایید وقت

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای یونان

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا از کشور یونان اینجا کلیک کنید.

اخذ فوری وقت سفارت یونان

با توجه به اینکه گرفتن وقت سفارت یونان ممکن است از همان ابتدای واریز ودیعه و اضافه کردن مشخصات، دردسرهای خودش را داشته باشد و در ادامه نیز معمولا وقت‌های مناسب برای مسافران در دسترس نیست، کارشناسان ما در آسارا سفر آریا با تجربه چندین ساله خود در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای وقت فوری سفارت یونان را دریافت کنید.

وقت ویزای عادی

شنگن / اقامت
1 میلیون تومان
  • گرفتن وقت عادی سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز

وقت ویزای فوری

شنگن / اقامت
3 میلیون تومان
  • گرفتن وقت فوری سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز
سریع، دقیق و مطمئن
همین حالا اقدام کنید

دریافت ویزای یونان