وقت سفارت دانمارک

اگر قصد سفر به کشور دانمارک از ایران را دارید، مهم است که فرآیند دریافت ویزا و رزرو وقت مورد نیاز در سفارت دانمارک در تهران را به خوبی درک کنید.
این مطلب به شما راهنمای جامعی در مورد وقت سفارت دانمارک در تهران ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در فرآیندها حرکت کنید و تجربه‌ای بی‌درنگ و بدون مشکل را تجربه کنید.
برای سفرهای توریستی، تجاری و هدف‌های دیگر، این مطلب تمام اطلاعات لازم برای به دست آوردن وقت مورد نیاز را پوشش می‌دهد.

معرفی وقت سفارت دانمارکچرا به وقت ملاقات سفارت نیاز دارید؟

شما برای دریافت برخی از انواع ویزا از سفارت دانمارک نیاز به اخذ وقت سفارت دانمارک یا همان قرار ملاقات (Appointment) خواهید داشت. توجه داشته باشید که وقت سفارت دانمارک چه برای ویزای کوتاه مدت و چه برای ویزای اقامتی صرفاً برای تشکیل پرونده و انگشت نگاری است و مصاحبه‌ای با شما صورت نمی پذیرد.

اهمیت وقت سفارت دانمارکقبل از ورود به جزئیات، بیایید بفهمیم چرا؟

معمولا برای درخواست ویزا حتما باید از سفارت قرار ملاقات دریافت کرد. هرچند در حال حاضر سفارت دانمارک، ضرورت اخذ قرار ملاقات را برای بسیاری از انواع ویزا برداشته است اما هنوز درخواست برای برخی از انواع ویزا نیازمند اخذ قرار ملاقات است.

چگونه وقت سفارت دانمارک بگیریم؟از کجا و چطور؟

در حال حاضر فرایند گرفتن وقت سفارت دانمارک هم برای درخواست ویزای شنگن کوتاه مدت (نوع C مانند توریستی، دیدار از خانواده و تجاوری)، و هم برای ویزای اقامتی (نوع D مانند تحصیلی، کاری و پیوست به خانواده) توسط شرکت کارگزاری انجام می‌شود.

مراحل تعیین وقت سفارت دانمارک

برای گرفتن وقت سفارت دانمارک به منظور درخواست ویزای کوتاه مدت (توریستی، دیدار، تجاری و …) و همچنین ویزای اقامتی باید مراحل زیر را طی کرد:
> ایجاد حساب کاربری در سیستم کارگزاری
> فعال کردن حساب کاربری
> انتخاب گزینه زمان‌بندی قرار ملاقات
> انتخاب هدف از سفر
> اضافه کردن مشخصات متقاضیان
> انتخاب روز و ساعت مراجعه از روی تقویم
> پرداخت مبلغ مسدودی
> دریافت نامه تایید وقت

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانمارک

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا از کشور دانمارک اینجا کلیک کنید.

اخذ فوری وقت سفارت دانمارک

با توجه به اینکه گرفتن وقت سفارت دانمارک ممکن است از همان ابتدای واریز ودیعه و اضافه کردن مشخصات، دردسرهای خودش را داشته باشد و در ادامه نیز معمولا وقت‌های مناسب برای مسافران در دسترس نیست، کارشناسان ما در آسارا سفر آریا با تجربه چندین ساله خود در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای وقت فوری سفارت دانمارک را دریافت کنید.

وقت ویزای دیدار

سفارت دانمارک
3 میلیون تومان
  • گرفتن وقت عادی سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز

وقت ویزای اقامت بلندمدت

سفارت دانمارک
3 میلیون تومان
  • گرفتن وقت سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز
سریع، دقیق و مطمئن
همین حالا اقدام کنید

دریافت ویزای دانمارک