وقت سفارت آمریکا

برای سفر به هر کشوری که ورود به آن برای ایرانیان نیازمند ویزا باشد، باید فرایند درخواست ویزا را طی کرد و با توجه به تعداد زیاد تقاضا یکی از مهم‌ترین فرایند‌های درخواست ویزا، گرفتن وقت سفارت است.
گرفتن وقت سفارت آمریکا در کشورهای مختلف هم به صورت حضوری انجام می‌شود، هم به صورت آنلاین اما برای ایرانی‌ها تنها گزینه دوم یعنی آنلاین در دسترس است. با توجه به اینکه آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد، برای درخواست ویزای آمریکا باید به سفارت آمریکا در سایر کشورها مراجعه کرد. سفارت آمریکا در کشورهای ارمنستان، امارات یا ترکیه خدمات دریافت داده‌های بیومتریک (انگشت‌نگاری) و مصاحبه را به زبان فارسی را ارائه می‌دهند اما در سایر کشورها این خدمات به زبان محلی و زبان انگلیسی ارائه می‌شود. 

معرفی وقت سفارت آمریکاچرا به وقت ملاقات سفارت نیاز دارید؟

شما برای درخواست هر نوع ویزا از سفارت آمریکا نیاز به اخذ وقت سفارت آمریکا یا همان قرار ملاقات (Appointment) خواهید داشت. به دلیل تقاضای بالا برای درخواست ویزا، گرفتن وقت سفارت آمریکا به یکی از مهم‌ترین مراحل درخواست ویزا تبدیل شده است.

چگونه وقت سفارت آمریکا بگیریم؟از کجا و چطور؟

بطور خلاصه برای گرفتن وقت سفارت امریکا اول باید فرم DS160 تکمیل شود (از اینجا) و سپس در وب سایت خدمات قرار ملاقات و اطلاعات ویزای آمریکا، اکانت ساخته شود (این لینک). در مرحله بعد باید هزینه درخواست ویزا پرداخت شود تا بتوانید به تقویم قرار ملاقت امریکا دسترسی پیدا کنید.

مراحل اخذ وقت سفارت آمریکاچه گام‌هایی برداریم؟

۱. انتخاب کشور مورد نظر و تکمیل فرم درخواست ویزا به صورت آنلاین
۲. ساخت حساب کاربری در وب‌سایت رسمی سفارت آمریکا برای قرار ملاقات
۳. وارد کردن شماره تاییدیه (Confirmation No) فرمِ آنلاین درخواست صدور ویزا
۴. تکمیل فرآیند بازگشت اسناد از طریق شرکت پستی (پیکاپ ویزا)
۵. پرداخت هزینه‌های ویزا و انگشت‌نگاری
۶. انتخاب تاریخ قرار ملاقات از روی تقویم

مدارک مورد نیاز جهت دریافت انواع ویزای آمریکا

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت انواع ویزا از کشور آمریکا اینجا کلیک کنید.

اخذ فوری وقت سفارت آمریکا

با توجه به اینکه گرفتن وقت سفارت آمریکا ممکن است از همان ابتدای پر کردن فرم درخواست ویزا (DS160)، دردسرهای خودش را داشته باشد و در ادامه نیز معمولا وقت‌های مناسب برای مسافران در دسترس نیست، کارشناسان ما در آسارا سفر آریا با تجربه چندین ساله خود در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای وقت فوری سفارت آمریکا را از یکی از کشورهای ارمنستان، امارات یا ترکیه دریافت کنید.

وقت ویزای توریستی B1/B2

۳ تا ۶ ماه
200 $
  •  

وقت ویزای توریستی B1/B2

۲ تا ۴ هفته
250 $
  • گرفتن وقت عادی سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز

وقت ویزای تحصیلی

۲ تا ۴ هفته
250 $
  • گرفتن وقت فوری سفارت
  • ارائه لیست مدارک
  • رزرو پرواز
سریع، دقیق و مطمئن
همین حالا اقدام کنید

دریافت ویزای آمریکا